این که من انقدر شب را دوست دارم طبیعی ست؟
به یاد نمی آورم در تمامِ سال هایی که از سر گذراندم و نامشان زندگی بود تا این حد نسبت به شب دلبستگی پیدا کرده باشم..
شاید بعد از یک سن و سالی آدم سلیقه اش عوض می شود! نمی دانم..
فقط حس می کنم شب ها را نباید از دست داد.
راهی به جز نوشتن...
ما را در سایت راهی به جز نوشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86
من در کلمه هایش ذوب می شوم، شکل می گیرم و بعد شروع به دوست داشتنِ خودم می کنم..
راهی به جز نوشتن...ما را در سایت راهی به جز نوشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96
راهی به جز نوشتن...
ما را در سایت راهی به جز نوشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52
تکّه ای از خودم را در کتاب" درمان شوپنهاور" جا گذاشتم. حسابی با هم دوست شده بودیم و حالا جدایی از ژولیوس، فیلیپ، تونی، بانی، پم، ربکا، استوارت و گیل برایم دلتنگ کننده است.
دلم برای جلسات گروه درمانی تنگ می شود.
کتاب های اروین یالوم چنین قدرتی دارند!
آقای یالوم برای این که دلتنگی ام برای شما طولانی نشود باید کتاب دیگری از شما به کتابخانه ام اضافه کنم.
راهی به جز نوشتن...ما را در سایت راهی به جز نوشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86
ما را در سایت راهی به جز نوشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76