این که من انقدر شب را دوست دارم طبیعی ست؟
به یاد نمی آورم در تمامِ سال هایی که از سر گذراندم و نامشان زندگی بود تا این حد نسبت به شب دلبستگی پیدا کرده باشم..
شاید بعد از یک سن و سالی آدم سلیقه اش عوض می شود! نمی دانم..
فقط حس می کنم شب ها را نباید از دست داد.
راهی به جز نوشتن...
ما را در سایت راهی به جز نوشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86